کو: مک بوک ایر 2022 با طراحی نو و چیپست M1 معرفی خواهد شد

به گزارش وبلاگ عصر نو، اگرچه اپل شب گذشته از یک کامپیوتر مک تازه رونمایی کرد، اما شایعه ها درباره دیگر مک های تازه هیچ وقت متوقف نمی شوند. در همین زمینه مینگ-چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، توییتی منتشر نموده که در آن آمده در امسال میلادی شاهد عرضه نسل تازه مک بوک ایر با طراحی تازه خواهیم بود ولی برخلاف انتظار، این لپ تاپ همراه با چیپست M2 به دست کاربران نمی رسد.

کو: مک بوک ایر 2022 با طراحی نو و چیپست M1 معرفی خواهد شد

طی ماه های گذشته گزارش های زیادی درباره طراحی تازه و بهره گیری از رنگ های بیشتر برای بدنه این لپ تاپ منتش شده است. در همین زمینه یکی دیگر از افشاگران هم مدعی شده که این لپ تاپ مانند آیپد پرو و آیپد ایر از لبه های تخت بهره می برد. گفته می گردد بدنه مک بوک ایر باریک تر و سبک تر شده و از نظر تنوع رنگ هم مشابه آی مک 24 اینچی خواهد بود؛ این یعنی کاربران برای خرید مک بوک ایر به رنگ هایی مانند آبی، سبز، زرد و نارنجی دسترسی خواهند داشت. ضمناً باید به احتمال بهره گیری از حاشیه های سفید اطراف نمایشگر و استفاده از کیبورد سفید رنگ به جای رنگ مشکی هم اشاره کنیم.

بعلاوه این افشاگر اعلام نموده که برخلاف بعضی شایعه های مطرح شده، کاربران نباید انتظار روبه رو شدن با پنل mini-LED را داشته باشند. اپل به تازگی برای بعضی از گجت های خود مانند مک بوک پرو 14 و 16 اینچی به بهره گیری از این فناوری روی آورده که در کل کنتراست بسیار بهتری را به ارمغان می آورد ولی به نظر می رسد به علت هزینه های زیاد این نوع پنل ها، برای مک بوک ایر تازه از این قابلیت استفاده نخواهد نمود.

طی ماه های گذشته بسیاری از افشاگران و منابع خبری اعلام نموده بودند که این لپ تاپ همراه با چیپست M2 راهی بازار خواهد شد. اگرچه مینگ-چی کو در این توییت نوشته که این لپ تاپ با تراشه M1 به دست کاربران می رسد، ولی در گفت وگو با سایت 9To5Mac شرح داده که احتمالا اپل از مدل بهبود یافته این تراشه استفاده خواهد نمود. در نهایت هم این افشاگر مدعی شده که فراوری انبوه نسل تازه مک بوک ایر از سه ماهه دوم یا سوم 2022 شروع خواهد شد.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "کو: مک بوک ایر 2022 با طراحی نو و چیپست M1 معرفی خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کو: مک بوک ایر 2022 با طراحی نو و چیپست M1 معرفی خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید