پوستر نهمین نکوداشت هفته علوم و فناوری چاپ ایران رونمایی شد

به گزارش وبلاگ عصر نو، به گزارش خبرنگار خبرنگاران ، مراسم رونمایی از پوستر نهمین نکوداشت هفته علوم و فناوری چاپ ایران، دوشنبه (31 مردادماه) در موسسه فرهنگی صبا انجام شد.

پوستر نهمین نکوداشت هفته علوم و فناوری چاپ ایران رونمایی شد

این مراسم با حضور علی اکبر ابراهیمی، مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جلال ذکایی، نایب رئیس اتحادیه لیتوگرافان، غلامرضا شجاع، مدیرعامل تعاونی لیتوگرافان، محمد بیطرفان، رئیس انجمن علمی فناوری چاپ ایران و جمعی از اعضای هیئت مدیره انجمن علمی فناوری چاپ ایران برگزار شد.

در این مراسم، محمد بیطرفان با ارائه گزارشی از برگزاری هفته علوم و فناوری چاپ ایران، از افتتاحیه آن یکشنبه (5شهریور ماه) ساعت 10 تا 12 خبر داد.

وی ادامه داد: این برنامه یکی از کارهای کم نظیر و بی نظیر در صنعت چاپ کشور است که نه تنها در صنعت چاپ، بلکه همه صنایع کشور است که با تعامل و هم افزایی همه تشکل ها، متولیان و ذی نفعان صنعت چاپ همراه است.

وی افزود: یکی از افتخاراتی که طی 9 سال در این هفته دنبال شده این است که نقش بسزایی در ایجاد ارتباط میان دانشگاه و صنعت داشته است، از سوی دیگر یکی از استراتژی ها با نگاه آینده نگرانه و پژوهشی در صنعت چاپ که یکی از حوزه های مغفول در این صنعت است توانستیم دنبال کنیم.

نهمین نکوداشت هفته علوم و فناوری چاپ ایران با شعار صنعت چاپ، صنعت فناور از 5 تا 11 شهریورماه با مشارکت، تعامل، همکاری و حضور تشکل های صنفی سراسر کشور، دولتمردان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، پیشکسوتان، استادان دانشگاه، نخبگان و پژوهشگران، دانشجویان، کارشناسان، صاحبنظران خانواده بزرگ صنعت راهبردی چاپ کشور برگزار خواهد شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "پوستر نهمین نکوداشت هفته علوم و فناوری چاپ ایران رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوستر نهمین نکوداشت هفته علوم و فناوری چاپ ایران رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید