نوروز در نوروز با روناک

به گزارش وبلاگ عصر نو، تهران (پانا) - روناک قطعه ای محلی به طرفداران خود و بعلاوه مردم ایران عیدی داد.

نوروز در نوروز با روناک

گروه موسیقی روناک با انتشار قطعه ای بهاری با عنوان نوروز به استقبال عید نوروز رفته و به رسم همیشگی این قطعه را تقدیم مردم کرد.

روناک به رهبری و سرپرستی کیوان علی محمدی از گروه های جوان ایرانی است، در این قطعه نیز مانند دیگر آثار خود سعی در شناساندن موسیقی نواحی ایرانی به اقوام مختلف دارد.

نوروز قطعه ای محلی است که کیوان علی محمدی و اعضای گروه روناک برای سال نو آماده نموده اند تا سهمی کوچک در شادی بهاری مردم داشته باشند و بعلاوه نقبی دیگر بر شعار این گروه با مضمون با هر لهجه و گویش و زبان و در هر لباسی که باشیم، ایرانی هستیم زده باشند.

گروه موسیقی روناک درسال 95 آلبومی با نام حاجی فیروز منتشر نموده بود. قطعه نوروز از قطعات منتشر شده در این آلبوم است که با استقبال بسیاری روبرو شد.

این گروه که فعالیت خود را از 1380 شروع نموده است، از نوازندگان مختلف زن و مرد برای شناساندن موسیقی نواحی مختلف ایران به مخاطب فعالیت می نماید و تا به امروز کارنامه مطلوبی را از خود به نظاره گذاشته است. از این میان می توان به حضور بین المللی این گروه در ششمین دوره جشنواره بین المللی موسیقی جاده ابریشم در سالن اپرای بزرگ پکن و بعلاوه فضای باز شهر شیانا قدمت بیش از سه هزار سال نام برد که مورد استقبال بی نظیر داوران و علاقه مندان به موسیقی نهاده شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "نوروز در نوروز با روناک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوروز در نوروز با روناک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید