صفحه کلید Magic با آیپد پروی نو سازگار نیست!

به گزارش وبلاگ عصر نو، شرکت اپل اظهار داشت که صفحه کلیدی که سال گذشته معرفی نموده بود با آیپد پروی تازه این شرکت سازگاری ندارد و کاربران باید محصول دیگری را بخرند.

صفحه کلید Magic با آیپد پروی نو سازگار نیست!

به گزارش خبرنگار ، به نقل از ال بلد؛ موج گسترده ای از اعتراضات علیه شرکت اپل ایجاد شده که بیشتر آن ها مربوط به ناسازگاری Magic Keyboard با آیپد تازهی است که این شرکت هفته گذشته در رویداد خود معرفی نموده بود. اپل با این اقدام کاربران آیپد پرو را شوکه کرد. بعد از اینکه کاربران متوجه شدند صفحه کلید Magic که در سال 2020 منتشر شده تنها پس از یکسال با آیپد تازه سازگاری ندارد، عصبانی شدند.

اپل اولین بار صفحه کلید جادویی را در ماه آوریل سال 2020 برای آیپد پرو راه اندازی کرد. Magic Keyboard بیش از یک ماه پس از عرضه iPad Pro ارائه شد و در مارس سال گذشته به دست مصرف کنندگان رسید و سازگاری را با نسخه تبلت های 2020 و 2018 که تقریبا شبیه به هم هستند، فراهم کرد.

فقط چند روز پس از معرفی دستگاه تازه، صفحه کلید جادویی 2020 با آیپد پرو 12.9 اینچی تازه سازگار نیست. این موضوع مربوط به iPad Pro برای سال 2021 است، تنها مزیت این آیپد این است که به صفحه نمایش Mini LED Liquid Retina XDR مجهز شده که باعث ضخامت کمتر دستگاه تازه نسبت به مدل های قبلی با فقط نیم میلی متر است.

هر کاربری که قصد ارتقای آن را دارد، باید تازهترین صفحه کلید را خریداری و 349 دلار به اضافه مالیات دوباره پرداخت کند. قیمت آیپد پرو تازه با ابعاد 12.9 اینچ از 1099 دلار آغاز می گردد، در حالی که کاربران مجبور به پرداخت 350 دلار برای صفحه کلید تازه Magic هستند که در مجموع به 1500 دلار می رسد.

صفحه کلید Magic فقط یک صفحه کلید و پد لمسی است و دارای یک درگاه شارژ اضافی است که هم اکنون با قیمت 349 دلار فروخته می گردد و از آیپد معمولی 329 دلاری که به تنهایی کار می نماید و همان برنامه ها را اجرا می نماید، گران تر است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "صفحه کلید Magic با آیپد پروی نو سازگار نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صفحه کلید Magic با آیپد پروی نو سازگار نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید