شهادت ستوانیکم پاسدار اسماعیل الله وردی توسط فردی شرور در اصفهان

به گزارش وبلاگ عصر نو، شهید ستوانیکم پاسدار اسمعیل الله وردی اهل شهر نقنه از توابع شهرستان بروجن استان چهار محال می باشد که در روز 29 اسفند در درگیری با فردی شرور در اصفهان به فیض شهادت نائل آمد.

شهادت ستوانیکم پاسدار اسماعیل الله وردی توسط فردی شرور در اصفهان

به گزارش وبلاگ عصر نو-چهار محال و بختیاری،ستوان یکم پاسدار اسماعیل الله وردی نقنه از پرسنل خدوم و زحمتکش کلانتری 36 شهرستان اصفان بود که روز جمعه 29 اسفند در حین انجام وظیفه و در دفاع و حراست از نظم،امنیت اجتماعی جان خویش را فدا کرد.

شهید ستوانیکم پاسداربا نثار جان خود از بروز فاجعه در اصفهان جلوگیری کرد

شهید اسماعیل الله وردی که حین انتقال یک مجرم در حادثه آتش سوزی جایگاه پمپ بنزین هزار جریب اصفهان

مجرم شرور در زمان سوخت گیری خودرو در پمپ بنزینی در اصفهان از فرصت استفاده کرده و با دریافت نازل سوختگیری و پاشیدن بنزین به سمت مردم قصد فرار داشت که مامور بدرقه در اقدامی شجاعانه و ایثارگرانه مانع از انجام این کار میشود.

ایثار و از خودگذشتگی افسر شجاع نیروی انتظامی

این مجرم قصد داشت تا با برداشتن نازل سوختگیری و ریختن بنزین در جایگاه سوخت زمینه فرار خود را فراهم کند که شهید الله وردی با شجاعت تلاش کرد تا جلوی این کار بسیار خطرناک را بگیرد،ناگهان مجرم نازل بنزین را به روی مأمور گرفته و با استفاده از فندکی مأمور ناجا را آتش زده و فرار میکند که بسرعت توسط ماموران ناجا دستگیر می شود.

شهادت اسماعیل الله وردی بدلیل جراحات ناشی از سوختگی شدید

به دلیل اینکه لباس های شهید الله وردی آغشته به بنزین شد بر اثر آتش سوزی دچار سوختگی شدید شد و پس از 2 روز بستری بودن در بیمارستان صبح امروز در بیمارستان به درجه رفیع شهادت رسید.

شایان ذکر است سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی با حضور در مراسم تشییع این شهید از مقام شامخ شهید و شهادت تجلیل نمود.

این شهید صبح امروز در اصفهان تشییع و بعد از مراسم با شکوه به شهرستان بروجن انتقال و مراسم تشیع نیز در شهرستان بروجن و شهر نقنه از توابع استان چهار محال و بختیاری در حال برگزاری است.

منبع: جام جم آنلاین

به "شهادت ستوانیکم پاسدار اسماعیل الله وردی توسط فردی شرور در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهادت ستوانیکم پاسدار اسماعیل الله وردی توسط فردی شرور در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید