سفر ارزان به مشهد

به گزارش وبلاگ عصر نو، خبرنگاران : سامانه ای طراحی شده است که تمامی واحد های اقامتی ظرفیت خالی خود در این سامانه ثبت می کنند و زائرانی که در پی مکان اقامت باشند از طریق این سامانه ظرفیت های خالی اقامت را شناسایی و از مراکز اقامتی مورد نظر استفاده خواهند کرد.

سفر ارزان به مشهد

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از رونمایی طرح مهمان امام رضا (ع) در مشهد خبر داد.

به گزارش میراث آریا، سید جواد موسوی گفت: طرح مهمان امام رضا (ع) به منظور کاهش هزینه های سفر و ارزان سازی سفر برای زائران با کمک هتل داران و مراکز اقامتی مشهد پیش بینی شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی اضافه کرد: هدف از اجرای این طرح تعمیق فرهنگ رضوی، افزایش سفر های سازمان یافته و خانواده محور است.

موسوی گفت: برای اجرای این طرح سامانه ای طراحی شده است که تمامی واحد های اقامتی ظرفیت خالی خود در این سامانه ثبت می کنند و زائرانی که در پی مکان اقامت باشند از طریق این سامانه ظرفیت های خالی اقامت را شناسایی و از مراکز اقامتی مورد نظر استفاده خواهند کرد.

موسوی با بیان اینکه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی در این طرح نقش تسهیل گر را دارد و امور مربوط به این طرح با بخش خصوصی و تشکیل کمیته اجرایی انجام می شود، اضافه کرد: سامانه مهمان امام رضا (ع) مخصوص پذیرش زائر در مشهد طراحی شده و پل ارتباطی مستقیم زائران با مراکز اقامتی است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی در ادامه یادآور شد: برای زمان غیرپیک حضور زائران در مشهد طرح هایی را در دستور کار داریم که در شش ماهه دوم اجرا خواهد شد.

منبع: توریسم آنلاین

به "سفر ارزان به مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر ارزان به مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید