خواکین فینیکس دچار سردرگمی در ایجاد کاراکتر است

به گزارش وبلاگ عصر نو، به گزارش خبرنگار خبرنگاران ؛ به نقل از ورایتی، ریدلی اسکات در مصاحبه با مجله امپایر گفته است خواکین فینیکس دو هفته قبل از اینکه دوربین های حماسه تاریخی ناپلئون آغاز به کار کنند، در قبال کاری که باید در نقش این شخصیت می کرد، احساس سردرگمی می کرد. این کارگردان و بازیگر برنده اسکار که بیش از دو دهه پیش در فیلم گلادیاتور با هم همکاری داشتند، در این فیلم هم بار دیگر در کنار هم قرار گرفته اند تا فینیکس در نقش امپراطور فرانسه در مقابل ونسا کربی در نقش ژوزفین دو بوهارنا همسرش ظاهر شود.

خواکین فینیکس دچار سردرگمی در ایجاد کاراکتر است

اسکات در مورد فینیکس گفت: او می آید و 2 هفته پیش از شروع کار می گوید نمی دانم چه کار کنم؟. من می گویم، چی؟! نمی دانم چه کار کنم!. گفتم: بیا داخل، بنشین. 10 روز، تمام وقت نشستیم و صحنه به صحنه صحبت کردیم. به یک معنا تمرین کردیم. کاملاً مو به مو.

اسکات در ادامه فینیکس را بهترین بازیگر نقش شخصیت های آسیب دیده است و افزود به همین دلیل او برای بازی در نقش ناپلئون بسیار عالی بود.

این بازیگر هم گفته است برای بازی در فیلم دیگری به کارگردانی اسکات لازم نیست خیلی فکر کرد. فینیکس گفت: حقیقت این است که کار دوباره با ریدلی برایم خاطره انگیز بود. من تجربه فوق العاده ای از کار با او در گلادیاتور داشتم و آن موقع خیلی جوان بودم، آن فیلم اولین کار بزرگ من بود. واقعاً آرزو داشتم آن تجربه یا چیزی مشابه آن را دوباره انجام دهم. او در گذشته برای چیزهای دیگری به من مراجعه کرده است، اما من واقعاً از ایده ناپلئون خوشم آمد.

اسکات قبلاً هم گفته بود انتخاب فینیکس در نقش ناپلئون موجب شد تا او به بازنویسی کامل فیلمنامه بپردازد تا بازیگر راحت تر باشد. فیلمنامه ناپلئون از طریق دیوید اسکارپا نوشته شده.

اسکات گفت: خواکین فینیکس تقریباً تا آنجا که بشود از حالت معمولی دور است. نه عمداً، بلکه از روی شهود. این چیزی است که او را متمایز می کند. اگر چیزی او را آزار دهد، به شما اطلاع می دهد. او با پرسش های مداومش ناپلئون را خاص کرد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "خواکین فینیکس دچار سردرگمی در ایجاد کاراکتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواکین فینیکس دچار سردرگمی در ایجاد کاراکتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید