کوشش گوگل برای توسعه قابلیت Find My Phone

به گزارش وبلاگ عصر نو، ممکن است شرکت گوگل قصد ساخت یک نرم افزار با عملکردی مشابه Find My در سیستم عامل آی او اس را داشته باشد.

کوشش گوگل برای توسعه قابلیت Find My Phone

به گزارش خبرنگار ، به نقل از انگجت، شرکت ممکن است برای مطابقت بیشتر با قابلیت های ، در حال کار بر روی توسعه، قابلیت پیدا کردن دستگاه من در اندروید باشد.

پایگاه خبری 9to5Google، شواهدی از یک API به نام Spot پیدا نموده است. همانطور که بیشتر کاربران اندروید می دانند، سیستم عامل تلفن همراه گوگل از قبل دارای ویژگی Find My Device است که به تلفن شما امکان می دهد از WiFi یا اتصال تلفن همراه برای این امکان بهره ببرید.

قابلیت یافتن شبکه من اپل با افزودن بلوتوث و پهنای باند فوق العاده توسعه خواهد یافت. دستگاه های گمشده اپل و شخص ثالث می توانند یک سیگنال کوتاه برد را پخش نمایند تا دستگاه های اطراف، آن را به سرور های اپل منتقل نمایند تا یاری نمایند مورد گمشده پیدا گردد.

ظاهرا، گوگل میخواهد شبکه مشابهی ایجاد کند. البته اگر این شرکت پروژه را پیش ببرد، معین نیست که بستر حاصله در عمل چقدر گسترده خواهد بود. به اسم مثال، آیا این دستگاه با دیگر دستگاه های اندروید و Wear OS کار می نماید یا فقط دستگاه های ساخته شده به وسیله گوگل این امکان را خواهند داشت.

پایگاه 9to5Google معتقد است که گوگل یک برنامه Spot همراه را منتشر می نماید، البته این وب سایت قادر به معین هدف دقیق نرم افزار نبود.

البته هیچ تضمینی وجود ندارد که Spot را در خصوص چیزی که گوگل برای عموم منتشر خواهد نمود، مشاهده کنیم. در عین حال، مشاهده پیشرفت شرکت در یافتن دستگاه من با این روش کاری چندان ضروری نخواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کوشش گوگل برای توسعه قابلیت Find My Phone" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش گوگل برای توسعه قابلیت Find My Phone"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید