برترین زمان برای رزرو بلیط هواپیما چه وقتی است؟

به گزارش وبلاگ عصر نو، برای این که بتوانید یک پرواز با قیمت مناسب رزرو کنید باید یک سری اطلاعاتی در زمینه فروش بلیط های خطوط هوایی داشته باشید و بدانید که چه موقع از روز ، هفته، ماه یا سال برترین زمان رزرو بلیط هواپیما می باشد . این که پروازتان در سفر با هواپیما زمان دلخواه انجام گردد و در عوض هزینه ای که می پردازید نیز مناسب باشد می تواند یکی از دغدغه های بیشتر مسافرانی باشد که سفر هوایی را برای گردشگری خود انتخاب نموده اند . اما چیزی که باید مد نظر داشته باشید این است که رزرو پرواز کار ساده و راحتی است کافی است که به یک سری از اطلاعاتی که در زیر به شما داده می گردد توجه کنید و آن ها را رعایت نمایید تا سفری مقرون به صرفه و مناسب به وسیله خطوط هوایی داشته باشید. برای این که به این دانش دست یابید با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید.

برترین زمان برای رزرو بلیط هواپیما چه وقتی است؟

برترین روز هفته برای رزرو

اگر بخواهیم در طول یک هفته برترین روز برای رزرو بلیط هواپیما را نام ببریم می توان به روز های سه شنبه و چهارشنبه برای سفر هوایی اشاره نمود، علتش این است که دراین روز ها اغلب آژانس های مسافرتی کرایه ها را پایین می آورند چون که به خاطر تضمین فروش هفته آینده با توجه به برآوردی از تقاضا که در طول روز برایشان وجود داشته است عده ای از آژانس های مسافرتی تصمیم می گیرند که تخفیف ویژه ای در روز دوشنبه برای فروش بلیط های خود اختصاص دهند بنابر این رقبای دیگر این آژانس های مسافرتی برای این که با این تخفیف هماهنگ باشند و بتوانند آن ها هم در این بازار به رقابت بپردازند قیمت را مطابق با این تخفیف کاهش می دهند. بنابر این می توانید در روز های سه شنبه و چهارشنبه برترین رزرو بلیط را داشته باشیداغلب این بلیط هایی که تخفیف خورده اند روز های پنجشنبه و آدینه تمام می شوند . بعلاوه ممکن است که بعضی از آژانس های مسافرتی وقتی می بینند در طول هفته با قیمت استاندارد بلیط های خود را فروخته اند تصمیم می گیرند قیمت بلیط هواپیما خود را در سفر هوایی به کمترین حد ممکن برسانند.

برترین زمان در ماه برای رزرو بلیط

وب سایت آن لاین تایمز در این زمینه پیشنهاد جالبی دارد که می گوید بهتر است که صبر کنید و بعد از هفتم ماه به خرید و رزرو بلیط هواپیما برای سفر هوایی بپردازید. علتش هم به نظر من منطقی است چون که اغلب کسانی که کارمند اداره یا شرکتی هستند در آخر ماه حقوق می گیرند و بعضی از این مردم تصمیم می گیرند با این پولی که دستشون آمده است به مسافرت بروند بنابر این وقتی تقاضا برای خرید بلیط زیاد می گردد به تبع آن قیمت بلیط ها نیز افزایش خواهد یافت پس بهتر است تا بعد از هفتم ماه صبر کنید بعد برای خود تعطیلاتی را تدارک ببینید.

برترین زمان سال برای رزرو بلیط

اگر بخواهیم برترین ما ه های سال را برای رزرو بلیط نام ببریم باید بگوییم که جولای و نوامبر برترین زمان برای رزرو بلیط هواپیما است چون که مقدار مسافرت کردن مردم دراین دو ماه خیلی کم می باشد .بنابر این آژانس های مسافرتی وقتی می بینند که تقاضا برای خرید بلیط کاهش یافته است در نتیجه تصمیم می گیرند تا قیمت ها را کاهش داده شاید بتوانند افراد زیادی را ترغیب کنند که به مسافرت بروند و از این طریق بلیط های بیش تری را به فروش برسانند.ماه هایی از سال که سفر کردن در آن ها توصیه نمی گردد زیرا که هزینه رزرو بلیط فوق العاده بالا خواهد بود عبارتند از سپتامبر، ژانویه که به علت تعطیلات تابستان و بعد از جشن شکر گزاری و کریسمس چون که در این ایام مردم زیادی برای خود برنامه ریزی می کنند که حتما سفری را جهت دوری از افسردگی خاتمه تعطیلات تدارک ببینند بنابر این این اقدام سبب می گردد که تقاضا برای خرید بلیط افزایش یافته در نتیجه قیمت ها نیز با افزایش سرسام آوری روبه رو خواهد شد. چندین هفته پیش از پرواز همواره سعی کنید زودتر از زمانی که می خواهید به مسافرت بروید بلیط هواپیما خود را رزرو نمایید . زیرا قیمت بلیط ها معمولا در زمان نزدیک به پرواز اندکی افزایش خواهد یافت علتش این می باشد که تعداد بلیط ها کاهش یافته وتقاضا زیاد می گردد.اگر زمانی کافی برای مسافرت دارید و دارای انعطاف لازم در برنامه سفرتان هستید سعی نمایید که بلیط خود را کمی جلوتر از زمان پرواز رزرو نمایید.با توجه به این که در این زمان آژانس های مسافرتی می خواهند که تمام بلیط های خود را به فروش برسانند بنابر این می توانید بلیط ها را با تخفیفات زیادی تهیه کنند.

منبع: همگردی

به "برترین زمان برای رزرو بلیط هواپیما چه وقتی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین زمان برای رزرو بلیط هواپیما چه وقتی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید