بر اساس مقررات جهانی تیم کرونایی با باخت فنی روبرو می گردد

به گزارش وبلاگ عصر نو، ملاقاتهای هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر والیبال فردا چهارشنبه با برگزاری 7 ملاقات پیگیری می گردد. تیم شهرداری ورامین به علت مثبت شدن تست کرونای چند بازیکن خود درخواست لغو بازی مقابل شهرداری گنبد را داده است. اما تا این لحظه تصمیم قطعی از سوی سازمان لیگ مبنی بر لغو این بازی گرفته نشده است.

بر اساس مقررات جهانی تیم کرونایی با باخت فنی روبرو می گردد

رئیس سازمان لیگ والیبال در تبادل نظر با وبلاگ عصر نو درباره مثبت شدن تست کرونا چند تیم لیگ رجحان گفت: براساس مقررات فدراسیون جهانی و ابلاغیه ای که در آغاز فصل به باشگاه ها اعلام کردیم تیم ها موظف هستند با 6 بازیکن سالم در زمین حاضر شوند، در غیر این صورت براساس مقررات با باخت فنی سه بر صفر روبرو خواهند شد.

عظیمی تأکید کرد: این مقررات بین المللی است که خود فدراسیون جهانی اعلام نموده است و این از این جا نشأت گرفته که باشگاه وظیفه حفظ و سلامت بازیکنان را دارد و باید مراقب باشد که آن ها به کرونا مبتلا نشوند. این یک استاندارد جهانی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تمهیداتی اندیشیده شده است که تیم ها برای جلوگیری از باخت فنی با بازیکنان کرونایی در زمین حاضر نشوند یا خیر گفت: حتماً باید با تست منفی در زمین حاضر شوند و این تست از آزمایشگاه های مورد تأیید علوم پزشکی استان برای ما قابل قبول است.

عظیمی در سرانجام در پاسخ به این سوال که درباره حواشی ملاقات دو تیم پیکان و شهرداری ورامین که پس از سرانجام بازی بین تماشاگران و یکی از بازیکنان پیکان اتفاق افتاده است گزارشی دریافت نموده اند یا خیر گفت: ناظر بازی گزارشی در این زمینه به ما اعلام ننموده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بر اساس مقررات جهانی تیم کرونایی با باخت فنی روبرو می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بر اساس مقررات جهانی تیم کرونایی با باخت فنی روبرو می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید