باریسول یا سقف کشسان یکی از بهترین مدل های سقف کاذب برای دکوراسیون خانه شماست!

به گزارش وبلاگ عصر نو، باریسول چیست؟ سقف کشسان باریسول از نام شرکت فرانسوی باریسول (Barrisol) گرفته شده که یکی از بهترین شرکت های تولید سقف های کاذب مخصوصا نوع کشسان در جهان است. در ایران به نام سبکی از سقف های کشسان می شناسند اما با وجود شباهت، ویژگی های خاص خود را دارد که استفاده از آن را در تمامی نقاط منزل بسیار پرطرفدار کرده است. در ادامه بیشتر با نحوه کاربرد سقف های باریسول در منزل و زیباسازی دکوراسیون خانه آشنا خواهید شد.

باریسول یا سقف کشسان یکی از بهترین مدل های سقف کاذب برای دکوراسیون خانه شماست!

انواع باریسول برای دکوراسیون منزل

سقف های کشسان باریسول انواع مختلفی دارند که برحسب نوع پوشش آنهاست مثل باریسول براق، مات، پارچه ای، ساتن، نورگذر یا ترنس پرنت. مدل براق به خوبی نور را منعکس می کند و برای فضاهای کم نور و کوچک منزل مناسب است. سقف کاذب باریسول مات برای خانه هایی که طراحی ساده دارند و یا منازلی که فضاهای بزرگی دارند مناسبتر است.

سقف باریسول کشسان نورگذر که به خوبی نور را از خود عبور می دهد تا نور طبیعی در قسمت های کم نور منزل به خوبی وارد شود و در عین حال زیبایی زیادی هم به ارمغان بیاورد. مدل باریسول پارچه ای که گران ترین نوع است و مناسب خانه های لوکس و لاکچری است.

هر مدلی که انتخاب می کنید باید دقت داشته باشید که رنگ آن به نام رنگ غالب در نظر گرفته خواهد شد و به اصول کلی دکوراسیون خانه پایبند باشید. این نوع سقف ها بیش از 150 مدل و طیف رنگی دارند.

کاربرد باریسول برای قسمت های مختلف خانه

طرح های باریسول تنوع بسیار زیادی دارند و همین باعث شده تا در تمامی قسمت های خانه بتوان از این متریال ها به نام سقف کاذب بسیار شیک و مقاوم استفاده کرد. در ادامه نکات هر قسمت را به شما آموزش داده ایم:

باریسول سقف خانه باید رنگی مکمل یا متضاد با رنگ دیوارها باشد. اگر فضای کوچکی دارید از مدل های براق و نورگذر استفاده کرده و رنگ های روشن انتخاب کنید. با نورپردازی باریسول به کمک چراغ های ال ای دی بی نیاز از نصب لوستر خواهید شد. باریسول برای سقف مدل های بسیار زیادی دارد و تا حدی متناسب با نوع دکوراسیون، سلیقه ای است اما سعی کنید باریسول ساده برای خانه مدرن استفاده شود که پرهیز از شلوغی از اصول اولیه آن است.

باریسول سقف آشپزخانه کاملا مقاوم در برابر حرارت، رطوبت و کثیفی است و می توانید به راحتی زیبایی دکوراسیون خود را چندین پله ارتقا دهید. مدل های غیر قابل اشتعال باریسول آشپزخانه و ضد رطوبت بهترین انتخاب هستند. ضمناً این نوع سقف ها ماندگاری بیشتری داشته و به دلیل تنوع بالا در طرح و رنگ به راحتی با کابینت آشپزخانه قابل ست شدن است.

باریسول پذیرایی شما را کاملا بی نیاز از کناف و سقف کاذب معمولی کرده است ضمن اینکه اجرای آن بسیار سریعتر و ماندگاری بسیار بیشتری هم خواهد داشت. تنوع مدل و طرح به حدی زیاد است که می توانید بهترین گزینه را متناسب با منزل و سلیقه خود انتخاب کنید. اگر دوست دارید از طرح های خاص برای خانه لوکس و لاکچری خود استفاده کنید، باریسول سه بعدی را پیشنهاد می کنیم. باریسول کریستال در رستوران و تالارهای عروسی یک جزء جدایی ناپذیر است و اکنون برای خانه هم پرطرفدار شده است. باریسول طرح سنگ هم برای دکوراسیون سلطنتی بهترین گزینه است تا همزمان از زیبایی و براقیت آن نهایت استفاده را ببرید.

باریسول اتاق خواب و انتخاب نوع طرح آن بستگی به متراژ اتاق خواب، بازه سنی فرزندان و یا والدین و سلیقه فردی دارد. به نام مثال بهتر است برای نصب باریسول اتاق کودک از طرح های فانتزی مثل باریسول کهکشانی استفاده کنید. برخی والدین از باریسول پرینتی استفاده می کنند و عکس دلخواه خود را بر روی سقف چاپ می کنند. برای اتاق خواب دخترانه از باریسول رنگی با طیف روشن استفاده کنید تا با روحیات فرزند دختر شما سازگاری داشته باشد.

باریسول سرویس بهداشتی از جنس PVC یا پارچه های قابل شستشو است. این نوع متریال ها نه تنها قابلیت شستشو داشته و کاملا مقاوم هستند بلکه با ظاهر شیک و حرفه ای خود، دکوراسیون سرویس بهداشتی شما را بسیار شیک خواهند کرد و نیازی به آسمان مجازی نخواهید داشت. با توجه به اینکه ضد آب هستند برخلاف سقف های کاذب محل رشد جلبک و باکتری نخواهند بود و پس از مدتی تغییر رنگ نمی دهند.

سقف کشسان و باریسول دو عبارت مشابه اما با تفاوت های بسیار مهم هستند. این مدل سقف های کشسان نیازی به عامل نگهدارنده ندارند و برای تمامی سقف ها با هر متراژی قابل نصب می باشند. تمامی جنبه های ایمنی، زیبایی و دکوراتیو در ساخت این نوع سقف ها رعایت شده و خواس آکوستیک، تحمل وزن بالا، قابلیت شستشو، تغییر رنگ و شکل تنها بخشی از خصوصیات این نوع سقف های کشسان است.

منبع: اتاق

به "باریسول یا سقف کشسان یکی از بهترین مدل های سقف کاذب برای دکوراسیون خانه شماست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باریسول یا سقف کشسان یکی از بهترین مدل های سقف کاذب برای دکوراسیون خانه شماست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید