باب اسفنجی و اسکایریم به فال گایز می آیند!

به گزارش وبلاگ عصر نو، بازی فال گایز (Fall Guys) از زمانی که رایگان شد تغییرات زیادی کرد. اول اینکه بازی به صورت فصلی شد و به شکل سرویس آنلاین در آمد. دوم اینکه شرکت های زیادی با شرکت سازنده این بازی همکاری نموده تا کرکترهای خود را وارد فال گایز نمایند. این موضوع به نفع هر دو طرف شد. بازی فال گایز در حال حاضر هواداران زیادی داشته و به همین علت به معروفیت عناوین دیگر یاری می نماید.

باب اسفنجی و اسکایریم به فال گایز می آیند!

اگر تا الان با این بازی آشنا نیستید، فال گایز یک عنوان بسیار خاص است. این بازی به نوعی حالت بتل رویال داشته و در خاتمه تنها یک نفر برنده است. با این حال تفاوت فال گایز با بازی های دیگر این سبک در اینجاست که بازی به صورت مرحله ای است. در هر مرحله چالش هایی در برابر بازیکنان قرار گرفته و با انجام آن ها شما به مرحله بعد صعود می کنید. چیزی که این بازی را بسیار مجذوب نماینده کرد طراحی کرکترهای آن بود.

حال در فصل سوم قرار است کرکترهای بازی وارد دنیا زیر آب بشوند. شما با فصل 3 که چند روز آینده عرضه خواهد شد، وارد دنیای زیر آب شده و می توانید از جلوه های بصری تازه بازی لذت ببرید. حال یکی دیگر از کرکترهای محبوب دنیای تفریح نیز زیر آب زندگی می نماید. در فصل تازه فال گایز ما شاهد لباس باب اسفنجی (Sponge Bob) برای کرکترهای داخل بازی خواهیم بود. فصل تازه بازی شامل همکاری با اسکایریم (Skyrim) هم می گردد. به همین علت ما شاهد مواردی از این بازی نیز در فال گایز خواهیم بود.

نام فصل 3 بازی فال گایز رازهای غرق شده (Sunken Secrets) است. شما در این فصل وارد دنیای بلستلنتیس (Blastlantis) شده و با چالش های بسیار زیادی روبرو خواهید شد. در این فصل چالش های تازهی هم به بازی اضافه شده تا بازیکنان از روند فال گایز خسته نشوند. همینطور اینکه چندین حالت بازی تازه به فال گایز اضافه شده تا بازیکنان دوباره به چالش کشیده شوند.

در 8 آذر رویداد تازه بازی فال گایز آغاز شده که چندین چالش تازه با خود دارد. هر چالش نیز پاداش مخصوص خود را داشته که تعدادی از آن ها را ذکر می کنیم:

  • Lets Get Kraken Nickname - دارای 100 امتیاز
  • Deep Sea Bean Nameplate - دارای 200 امتیاز
  • 200 Kudos - دارای 400 امتیاز
  • Ancient Alloy Anchor Wearable - دارای 600 امتیاز
  • Kraken Tentacles Pattern - دارای 800 امتیاز
  • Golden Sands Anchor Wearable - دارای 1000 امتیاز

از 10 آذر نیز بازیکنان می توانند لباس باب اسفنجی، پاتریک ستاره، آقای خرچنگ، سندی و اختاپوس را باز نمایند. همینطور اینکه صدای گری (Gary) نیز در بازی قابل استفاده است. همینطور اینکه Emote تازهی به نام Imaginaaation برای بازیکنان وجود خواهد داشت.

در بیانیه تازه فال گایز همکاری با اسکایریم و آلترامن (Ultraman) نیز ذکر شد. با این حال جزئیات زیادی از آن ها منتشر نشد. با این حال اینطور که به نظر می رسد موارد ظاهری زیادی از هر دو بازی در فال گایز وارد خواهد شد.

منبع: Polygon.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "باب اسفنجی و اسکایریم به فال گایز می آیند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باب اسفنجی و اسکایریم به فال گایز می آیند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید