آنچلوتی: با نظر ژاوی در خصوص فزونی بارسلونا مخالفم، می توانستیم بهتر دفاع کنیم

به گزارش وبلاگ عصر نو، سرمربی رئال مادرید از پیروزی مردانش در ال کلاسیکوی سوپرجام اسپانیا ابراز خرسندی و در عین حال به ضعف تدافعی تیمش اعتراف کرد.

آنچلوتی: با نظر ژاوی در خصوص فزونی بارسلونا مخالفم، می توانستیم بهتر دفاع کنیم

به گزارش وبلاگ عصر نو، کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید پس از برد 3 بر 2 تیمش مقابل بارسلونا در بازی شب گذشته (چهارشنبه) در مرحله نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا در شهر ریاض عربستان، گفت: بازی سنگین و خسته کننده ای بود. دو تیم پا به پای هم جنگیدند و نمایش خوبی داشتند. هر دو تیم با نفرات خوبی پا به میدان گذاشته بودند و نمایش مجذوب کننده را ارائه کردند اما برای ما که از روی نیمکت بازی را دیدن می کنیم همواره کار نفس گیر است. بازی را خوب شروع کردیم و از خط دفاعی بازیسازی و ضدحملاتی را انجام دادیم. زمانی که پیش افتادیم کیفیت بازی مان افت کرد. حق مان بود که نیمه اول را ببریم و با بدشانسی یک گل خوردیم. بازی در نیمه دوم رقابتی تر شد.

وی مطرح کرد: از ضدحملات مان خوب استفاده کردیم چون بازیکنانی داریم که در انجام این کار تبحر دارند. در فوتبال هیچ تیمی شکست ناپذیر نیست چون عوامل گوناگونی در موفقیت یک تیم نقش دارند اما تیم ما کارش را به خوبی انجام داد. در حملات خوب پیشروی می کردیم اما در فاز دفاعی می توانستیم بهتر از اینها باشیم. باید صادق بود و گفت که بارسلونا هم بازی فوق العاده ای انجام داد. این بازی برای همه بسیار مهم بود. شاید این مهمترین مسابقه جهان نباشد اما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

سرمربی ایتالیایی اضافه نمود: تیم ما خسته است. این بازی انرژی زیادی از ما گرفت اما خودمان را به خوبی آماده نموده بودیم و به همین علت هم تا انتها مسابقه دوام آوردیم. بازیکنان تازه نفسی که به میدان رفتند تأثیرگذار بودند. در کل خسته اما خوشحالیم. با این حرف ژاوی که بارسلونا تیم برتر میدان بوده مخالفم. دو تیم در یک سطح بودند. درست است که آنها تملک توپ بیشتری داشتند اما گل اولی که زدند بیشتر حاصل بدشانسی ما بود. نه ما بر آنها مسلط بودیم نه آنها بر ما.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آنچلوتی: با نظر ژاوی در خصوص فزونی بارسلونا مخالفم، می توانستیم بهتر دفاع کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: با نظر ژاوی در خصوص فزونی بارسلونا مخالفم، می توانستیم بهتر دفاع کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید