یکی از قدیمی ترین بازارهای آمریکا، 125 ساله شد

به گزارش وبلاگ عصر نو، بازار Reading Terminal فیلادلفیا، یکی از قدیمی ترین بازارهای آمریکا که می توان در آن انواع خوراکی های مختلف را پیدا کرد، 125 ساله شد.

یکی از قدیمی ترین بازارهای آمریکا، 125 ساله شد

بازار Reading Terminal فیلادلفیا، در سال 1893 تأسیس شده است. در آن موقع در این بازار غرفه های فروش محصولات مختلف مانند گوشت و ماهی موجود بود. اکنون بعد از گذشت 125 سال، همچنان می توانید آن محصولات را به همراه ساندویچ های گوشت، دونات های مختلف و خیلی چیزهای دیگر در یکی از قدیمی ترین بازارهای فعال در آمریکا پیدا کنید. این ماه بازار جشن سالانه ای برپا نموده است تا یادآور قدمت گذشته خود و آینده ای هیجان انگیز گردد.

این بازار نام خود را از Philadelphia و Reading Railroad (این شرکت زمین و بعلاوه دنباله ای از غرفه های بیرونی را برای ایجاد یک ترمینال تازه خریداری نموده است) گرفته است.

Anuj Gupta، مدیر کل بازار Reading Terminal Market، گفت:

راه آهن هیچ قصد و تمایلی برای راه اندازی یک بازار عمومی نداشت؛ اما آن ها زمین های زیادی را ساختند؛ بنابراین به عنوان بخشی از قرارداد با شهر، اساساً مجبور به ایجاد فضایی برای بازار داخلی شدند.

به طور کلی Reading Terminal Market به زودی بخشی از شهر می گردد اما بیش از یک قرن است که این گونه است.

جشن 125 ساله این بازار 19 مه برگزار می گردد. این جشن تولد برای عموم آزاد است و مردم می توانند از کیک، بستنی، موسیقی زنده، نمونه های رایگان و قیمت های ویژه 1.25 دلاری در بازار لذت ببرند.

در فصل پاییز سرآشپزهای مختلف از اطراف شهر جمع می شوند؛ تا دستورالعمل های تازه را ارائه دهند. در این تابستان یکی از قدیمی ترین تولیدنمایندگان بستنی در این بازار، Bassetts Ice Cream، میخواهد جشن بستنی را میزبانی کند.

Bassetts که قدیمی ترین بستنی ساز آمریکا است، تصمیم دارد برترین سازندگان بستنی در فیلادلفیا را برای تست و تفریح دور هم جمع کند. Michael Strange رئیس Bassetts می گوید:

سال جاری مرنام را بزرگ تر و بهتر از همواره برگزار می کنیم.

جالب است بدانید، بسیاری از قسمت های بازار، مانند طرح اصلی آن که سیستم شبکه ای است و به خیابان های فیلادلفیا باز می گردد، همچنان ثابت و بدون تغییر مانده است. Bassetts نیز جز آیتم های ثابت این بازار به شمار می رود که همچنان به مردم شهر خدمات ارائه می دهد. اگرچه این آیتم ها دلیلی برای محبوبیت این بازار شده اند؛ اما این بازار در حال تغییر و تحول است؛ گاری دستی هایی که در آن موقع برای حمل کیف ها به ماشین های راه آهن استفاده می شد اکنون برای فروش مواد خوراکی بین مردم بازار استفاده می گردد. با قدم زدن در این بازار قدیمی می توانید از جذابیت های آن لذت ببرید اما خدماتی وجود دارد که شما می توانید به وسیله گوشی موبایلتان از مغازه های این بازار سفارش دهید و برایتان ارسال نمایند.

منبع: کجارو / lonelyplanet

به "یکی از قدیمی ترین بازارهای آمریکا، 125 ساله شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یکی از قدیمی ترین بازارهای آمریکا، 125 ساله شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید