عکس های جاسوسی از BMW X6 M ، تغییرات جزئی ولی مهمتصاویری از زیباترین بنتلی تاریخ ، آماده برای برقی شدن کامل

به گزارش وبلاگ عصر نو، از تصاویر به دست آمده از BMW X6 M پیدا است که تغییراتی جزئی ولی مهمی در ظاهر جلویی خودرو اتفاق افتاده است.

عکس های جاسوسی از BMW X6 M ، تغییرات جزئی ولی مهمتصاویری از زیباترین بنتلی تاریخ ، آماده برای برقی شدن کامل

به گزارش وبلاگ عصر نو و به نقل از موتور1، شرکت خودورسازی BMW اینطور که پیداست دیگر حاضر نیست حتی مدل به روز شده X6 M خودش را تا روز عرضه عمومی، کاملا مخفی نگه دارد و فقط کمی جلوی کاپوت خودرو را به هنگام آزمایش های نهایی جاده پوشانده است.

اگرچه که تصاویر به دست آمده از آخرین دور از ارزیابی های مدل تازه X6 M چندان تغییرات محسوسی را به چشم نمی آورد.

به نظر می آید که بیشترین تغییرات صورت گرفته ظاهری این مدل، در همین جلوی خودرو باشد که پوشش هم داده شده است. بخش های پوشیده شده شامل قسمت های سپر، چراغ های جلو، جلوپنجره و بخش هایی از کاپوت می گردد.

بیشتر بخوانید:

  • تصاویری از زیباترین بنتلی تاریخ | آماده برای برقی شدن کامل

پشت خودرو بدون تغییر مانده است، دیفیوزر، آرایش اگزوز چهارگانه و چراغ های جلو همگی شبیه به مدل قبلی هستند.

انتظار تغییرات بزرگی در پیشرانه 8 سلیندری نداریم. این بدان معناست که X6 M به موتور 4.4 لیتری مدل قبلی را خواهد داشت و آن را به یکی از قدرتمندترین شاسسی بلندهای دنیا با قدرت 600 اسب در فرم استاندارد و 617 اسب بخار در مدل سفارشی تبدیل می نماید. X6 M تازه، در سال 2023 یا 2024 به فروش خواهد رسید.

منبع: همشهری آنلاین

به "عکس های جاسوسی از BMW X6 M ، تغییرات جزئی ولی مهمتصاویری از زیباترین بنتلی تاریخ ، آماده برای برقی شدن کامل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس های جاسوسی از BMW X6 M ، تغییرات جزئی ولی مهمتصاویری از زیباترین بنتلی تاریخ ، آماده برای برقی شدن کامل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید