طرح جامع منطقه نمونه گردشگری اوان بازنگری می گردد

به گزارش وبلاگ عصر نو، معاون گردشگری و سرمایه گذاری قزوین از بازنگری طرح جامع منطقه نمونه گردشگری اوان در امسال اطلاع داد.

طرح جامع منطقه نمونه گردشگری اوان بازنگری می گردد

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین نادر محمدی روز سه شنبه 27 خرداد 1399 با اعلام این خبر گفت: طرح جامع منطقه نمونه گردشگری اوان در اوایل دهه 80 تهیه شده که نیازمند اصلاح و بازنگری است. در امسال با هدف معین چشم اندازهای این منطقه و برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت های طبیعی آن، این طرح بازنگری و برای تصویب به کارگروه گردشگری و شورای برنامه ریزی استان ارسال می گردد.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری قزوین اضافه نمود: پس از تصویب طرح جامع گردشگری دریاچه اوان، فاز نخست سامان دهی این مجموعه شامل بهسازی ورودی و خروجی به دریاچه، محوطه سازی، ساخت آلاچیق و واحدهای اقامتی و پذیرایی، سرویس های بهداشتی و کمپ های تفریحی توسط سرمایه گذار بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر 2500میلیارد ریال اجرا خواهد شد.

او توضیح داد: دریاچه اوان یکی از مهم ترین جاذبه های طبیعی قزوین در الموت شرقی است که در صورت تقویت زیرساخت های رفاهی، می تواند سالانه تعداد زیادی از گردشگران را از نقاط مختلف کشور به خود جذب کند.

محمدی اضافه نمود: در کنار اجرای طرح سامان دهی منطقه نمونه گردشگری دریاچه اوان، توسعه اقامتگاه های بوم گردی در الموت نیز با جدیت دنبال می گردد.

منبع: میراث آریا

به "طرح جامع منطقه نمونه گردشگری اوان بازنگری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح جامع منطقه نمونه گردشگری اوان بازنگری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید