آخرین خبر از واگذاری استادیوم به سرخابی های مرکز ، شهرداری تهران: در مرحله کارشناسی است

به گزارش وبلاگ عصر نو، حدود 3 ماه پیش بود که شهردار تهران خبر واگذاری استادیوم های شهید کاظمی و امام رضا به تیم های استقلال و پرسپولیس را مطرح نمود و حالا علیرضا زاکانی از ادامه کارشناسی برای اجرای تفاهم نامه اش با وزارت ورزش و جوانان می گوید.

آخرین خبر از واگذاری استادیوم به سرخابی های مرکز ، شهرداری تهران: در مرحله کارشناسی است

به گزارش وبلاگ عصر نو، شهردار تهران با اشاره به واگذاری این دو استادیوم گفت: موضوع واگذاری 2 استادیوم شهید کاظمی و امام رضا به تیم های استقلال و پرسپولیس منتفی نشده و از ابتدا نیز در دستور کار شهرداری تهران قرار داشته است. وزارت ورزش باید اقدامات نهایی برای تهاتر را انجام دهد تا در کوتاه ترین زمان ممکن مالکیت این دو استادیوم استقلال و پرسپولیس واگذار گردد.

علیرضا زاکانی درباره تهاتر وزارت ورزش و شهرداری تهران اظهار کرد: با وزارت ورزش تفاهمی در مورد تهاتر بخشی از استادیوم تختی با استادیوم های شهید کاظمی و امام رضا اجرا شده است و هم اکنون در حال کارشناسی این موضوع هستیم. جهت انجام این کار از سوی وزارت ورزش در حال پیگیری است و موضوع به هیچ وجه منتفی نشده است.

روند واگذاری این دو استادیوم به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به این صورت است که قرار شد وزارت ورزش و شهرداری تهران در مجموعه تختی تهاتری با یکدیگر داشته باشند و بخشی از استادیوم تختی برای ارائه خدمات بهتر به تملک شهرداری دربیاید و سپس دو استادیوم شهید کاظمی و امام رضا به تیم های استقلال و پرسپولیس واگذار گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "آخرین خبر از واگذاری استادیوم به سرخابی های مرکز ، شهرداری تهران: در مرحله کارشناسی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین خبر از واگذاری استادیوم به سرخابی های مرکز ، شهرداری تهران: در مرحله کارشناسی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید