کم آبی، دلیل بی انگیزگی سرمایه گذاران برای راه اندازی پروژه های جدید

به گزارش وبلاگ عصر نو، خبرنگاران/خراسان شمالی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی گفت: کم آبی و محدودیت منابع آبی در استان یکی از دلایل بی انگیزگی سرمایه گذاران برای راه اندازی پروژه های جدید است.

کم آبی، دلیل بی انگیزگی سرمایه گذاران برای راه اندازی پروژه های جدید

سیاوش وحدت در گفت و گو با وبلاگ عصر نو اظهارکرد: انتقال آب از دریای عمان به خراسان شمالی موجب توسعه صنعت شده و نقش مهمی در رضایتمندی مردم، افزایش تولید و اشتغال دارد.

وی اضافه کرد: انتقال آب دریای عمان به خراسان شمالی همانند نفسی تازه برای صنعت استان است.

وی ادامه داد: استفاده از آب دریا همانند استفاده از انرژی خورشیدی است و باعث رونق همه جانبه استان در بخش های مختلف به ویژه صنعت می شود.

سیاوش وحدت با بیان اینکه در بخش صنعت از هر نوع آبی می توان استفاده کرد گفت: اما به دلیل با اهمیت بودن منابع آب های زیرزمینی، استفاده از پساب در صنعت باید در اولویت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه هنوز امکان استفاده از پساب در تمامی نقاط استان وجود ندارد، اضافه کرد: پساب در آینده به تنهایی نمی تواند جوابگوی نیازهای استان در بخش های مختلف از جمله صنعت باشد، به همین دلیل ضرورت دارد که از تمامی منابع آبی از جمله انتقال آب از دریای عمان بهره ببریم.

وی اظهارکرد: شرایط کم آبی و خشکسالی در خراسان شمالی به گونه ای است که باید از تمامی ظرفیت ها برای تامین آب کافی در استان و همچنین آینده نگری دراین موضوع نهایت استفاده را ببریم.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی گفت: انتقال آب دریای عمان به خراسان شمالی پروژه ای بزرگ اما قابل اجرااست و فقط نیازمند مطالعه دقیق برای رسیدن به نتیجه است که امیدواریم نام خراسان شمالی هم در لیست استان های بهره مند از این خط انتقال آب گنجانده شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کم آبی، دلیل بی انگیزگی سرمایه گذاران برای راه اندازی پروژه های جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کم آبی، دلیل بی انگیزگی سرمایه گذاران برای راه اندازی پروژه های جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید