چرا بازیکن محبوب امیر مورد غضب سرمربی پرسپولیس است؟

به گزارش وبلاگ عصر نو، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی امروز به مصاف گل گهر سیرجان می رود که علیرضا ابراهیمی شانس کمی برای حضور در ترکیب اصلی سرخپوشان مقابل تیم سابق خود دارد.

چرا بازیکن محبوب امیر مورد غضب سرمربی پرسپولیس است؟

مدافع بلند قامت پرسپولیس با وجود علاقه فراوان امیر قلعه نویی به شیوه بازی او و پیشنهاد برای ماندن در گل گهر سیرجان ترجیح داد از بین پیشنهادات خود به تهران بیاید. او که در ابتدای فصل جاری با وجود داشتن پیشنهاد از استقلال تهران تصمیم گرفت به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه گردد انتظار داشت در قلب خط دفاعی این تیم به عنوان بازیکن ثابت به میدان برود، اما جایگاه او با عملکرد مناسب سید جلال حسینی، علی نعمتی و فرشاد فرجی جایی بهتر از نیمکت تیمش نبود تا اعتراض خود را علنی نموده و خواهان حضور در بین بازیکنان اصلی گردد.

اعتراض ابراهیمی با واکنش تند گل محمدی همراه شد تا ابراهیمی دو روز از تمرینات اخراج گردد و با وساطت افشین پیروانی و حمید مطهری بار دیگر فرصت حضور در جمع سرخ ها را پیدا کند.

مدافع بلند قامت پرسپولیس پس از این اختلاف تنها دو بار توانست در ترکیب اصلی پرسپولیس بازی کند و سپس تبدیل به بازیکنی شد که فقط روی نیمکت می نشست و بازی هم تیمی هایش را نظاره می کرد.

خرید بزرگ پرسپولیس از گل گهر در دقایق پایانی ملاقات سوپرجام مقابل فولاد که با تصمیم سازمان لیگ در سیرجان بازی کرد، اما او نیز نتوانست مانع از شکست تیمش گردد تا سرخ ها جام را بالای سر نبرند.

حضور دوباره بازیکن محبوب سیرجانی ها در این شهر باعث شد تا سوال روز از یحیی گل محمدی به ادامه نیمکت نشینی ابراهیمی تبدیل گردد.

طرفداران فوتبال در سیرجان همچنان پیگیر آخرین شرایط مدافع پیشین خود در پرسپولیس هستند تا علت خرید ابراهیمی برای پر کردن جایگاه نیمکت این تیم را از مربیان پرسپولیس جویا شوند.

منبع: فرارو

به "چرا بازیکن محبوب امیر مورد غضب سرمربی پرسپولیس است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا بازیکن محبوب امیر مورد غضب سرمربی پرسپولیس است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید