وزارت بهداشت: مسمومیت دانش آموزان قمی از نوع غیرحاد بود

به گزارش وبلاگ عصر نو، سخنگوی وزارت بهداشت با بیان این که طبق اطلاعاتی که تا به امروز حاصل شده مسمومیت دانش آموزان از نوع غیرحاد بوده و عوارض آن پایدار نیست، گفت: اگر در استان های دیگر نیز مواردی از مسمومیت یافت گردد؛ ساز و کار های آنالیز دلیل مسمومیت اتخاذ می گردد.

وزارت بهداشت: مسمومیت دانش آموزان قمی از نوع غیرحاد بود

به گزارش تسنیم، پدرام پاک آیین درباره آخرین خبر ها از آنالیز دلیل مسمومیت سریالی دانش آموزان در قم اظهار کرد: تا به امروز معین شده که مسمومیت از نوع غیرحاد بوده است.

وی اضافه نمود: در وزارت بهداشت کمیته علمی آنالیز مسمومیت تعدادی از دانش آموزان در قم با دستور وزیر بهداشت تشکیل شده که دبیر این کمیته، معاون درمان وزارت بهداشت است؛ بعلاوه اساتید برجسته دانشگاه های علوم پزشکی تهران و قم در این کمیته عضو و در حال آنالیز شواهد و آزمایش ها هستند.

مسمومیت از نوع حاد، میکروبی و ویروسی نیست

پاک آیین ادامه داد: در حال حاضر فقط معین شده که مسمومیت از نوع حاد نیست و عوارض پایدار ندارد و بیماری ویروسی و میکروبی عامل آن نیست.

وی گفت: پس از معین شدن نتایج آنالیز، به زودی جزئیات آن اعلام می گردد و امیدواریم در روز های آینده به جمع بندی نتایج آزمایشات درخصوص دلیل مسمومیت دانش آموزان برسیم.

واکنش وزارت بهداشت به مسمومیت بعضی دانش آموزان بروجردی

سخنگوی وزارت بهداشت در پاسخ به این سؤال که آیا دلیل مسمومیت تعدادی از دانش آموزان در بروجرد نیز مورد آنالیز قرار می گیرد؟ توضیح داد: مسمومیت دانش آموزان بیشتر در قم تمرکز داشته و اگر در استان های دیگر نیز مواردی از مسمومیت یافت گردد؛ ساز و کار های آنالیز دلیل مسمومیت اتخاذ می گردد.

منبع: فرارو

به "وزارت بهداشت: مسمومیت دانش آموزان قمی از نوع غیرحاد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت بهداشت: مسمومیت دانش آموزان قمی از نوع غیرحاد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید