نظری: سازمان بازرسی کل کشور به قرارداد بازیکنان استقلال ورود کرده

به گزارش وبلاگ عصر نو، عضو هیات مدیره استقلال می گوید برخی قراردادهای این باشگاه با بازیکنان خارج از عرف فوتبال است که این امر موحب ورود سازمان بازرسی کل کشور شده است.

نظری: سازمان بازرسی کل کشور به قرارداد بازیکنان استقلال ورود کرده

به گزارش وبلاگ عصر نو، حجت نظری درباره برگزاری مراسم جایره ویژه ناصر حجازی اظهار کرد: خوشحالیم امسال برای دومین بار مراسم جایزه ویژه ناصر حجازی را برگزار می کنیم. این مراسم همزمان با زادروز ناصر حجازی برگزار شد. علت شکل گیری چنین مراسمی، تاکید روی جنبه های اجتماعی و دغدغه های مرحوم ناصر حجازی بود که او را فارغ از مسائل ورزشی، محبوب جامعه کرد. خیلی ها ناصر حجازی را دوست دارند چون خیلی جاها حرف مردم را بر زبان آورد.

وی افزود: ما در 5 حوزه یعنی ورزش، خبر، هنر و جایزه ویژه، افرادی را انتخاب کنم که دغدغه های اجتماعی دارند. این مراسم با حضور پرشمار علاقه مندان به ناصر حجازی برگزار شد اما امسال مجبور شدیم که نیمی از مراسم را به صورت حضوری و نیمی را به صورت مجازی برگزار کنیم. این موضوع رای کیفیت مراسم هم تاثیر گذاشت و امیدوارم هرچه زودتر سایه کرونا کم شود تا این مراسم همانطور پر شور برگزار شود. امیدوارم هر سال برندگان این جایزه کسانی باشند که توانسته باشند به جامعه خدمت کرده باشند.

نظری شرح داد: سال گذشته گفتم تا هر زمانی که باشم می خواهم این مراسم را برگزار کنم و متوقف نشود. امسال با وجود مسائل این مراسم برگزار شد و سال های بعد هم چه من باشم و چه نباشم این مراسم برگزار می شود.

نظری در ادامه درباره ایجاد محدودیت در وظایف مدیرعامل باشگاه استقلال، گفت: درباره اینکه این موضوع قانونی نیست به آن پرداخته شده است و یکی از خبرگزاری ها گزارشی منتشر کرد که مصوبه ما خلاف قانون است. اما هیچ استنادی وجود ندارد که مصوبه ما خلاف کدام قانون است؟ ما نمی توانیم همینطور بگوییم خلاف قانون است. مصوبه ما هیچ مغایرتی با قانون ندارد. اگر مسئله ای باشد مجمع عمومی باشگاه به ما تذکر می دهد. تا این لحظه هم تذکری به ما نداده اند. صرفا دغدغه ای از سوی مجمع درباره یکی از بندها مطرح شد که تاکید شده بود مدیرعامل عضو هیات مدیره نیست که این در اختیارات ما نبود. یعنی مجمع سایر بندها را خارج از اختیارات هیات مدیره تشخیص نداد.

وی ادامه داد: من فضای تنش آلود در هیات مدیره نمی بینم. در آخرین جلسه هم با حضور مدیرعامل صمیمانه صحبت کردیم و مطالب هم دلانه مطرح شد. این صحبت ها به تنش نمی رسد چون هدف همه ما پیشرفت استقلال است. لذا وقتی تصور و باور این است که همه می خواهیم به سود استقلال کار کنیم، به طور طبیعی تنش به وجود نمی آید.

نظری در بخش دیگر از صحبت های خود درباره شرایط فرشید اسماعیلی هم گفت: موضوع اسماعیلی دو بخش دارد. یک جنبه بحث مطالبات او است و بخش دیگر درباره بگومگویی که در محل تمرین با مدیرعامل باشگاه داشتند. بحث قرارداد او خیلی موضع پیچیده ای نیست چون مستندات راه را برای او و ما هموار می کند. درباره مباحث تمرین، او باید به تمرین تیم برود و موضوع بحث با مدیرعامل هم در کمیته انضباطی بررسی خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال وبلاگ عصر نو که آیا قرارداد فرشید اسماعیلی اصلاح شده است یا خیر، گفت: همان موقع که قراردادها تمدید می شد، کامل پیش بینی می شد چنین مسائلی خواهیم داشت. ما اعتقاد داشتیم نهادهای نظارتی هم ورود خواهند کرد. الان همه اعضای هیات مدیره از سوی سازمان بازرسی کل کشور، خطاب قرار گرفتیم و از ما پاسخ خواسته اند چون قراردادها در عرف فوتبال نبوده و اعداد زیاد بوده است. به طور طبیعی اگر قرار است سازمان های نظارتی ورود کنند و دغدغه قراردادها را داشته باشند، ما هم این موضوع را دنبال خواهیم کرد و مسئله ای نباید پیش بیاید اما کسی که در این قراردادها مقصر است، مجازات خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نظری: سازمان بازرسی کل کشور به قرارداد بازیکنان استقلال ورود کرده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظری: سازمان بازرسی کل کشور به قرارداد بازیکنان استقلال ورود کرده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید