محمد: تقابل گل محمدی و قلعه نویی مجذوب کننده می گردد، پرسپولیس می تواند دوباره قهرمان گردد

به گزارش وبلاگ عصر نو، بازیکن پیشین پرسپولیس اعتقاد دارد که ملاقات این هفته تیم های فوتبال پرسپولیس و گل گهر سیرجان می تواند بازی مجذوب کننده و پرگلی باشد.

محمد: تقابل گل محمدی و قلعه نویی مجذوب کننده می گردد، پرسپولیس می تواند دوباره قهرمان گردد

علیرضا محمد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ عصر نو، درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمایش پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک خیلی خوب بود. رامین رضاییان به جمع تیم اضافه شده بود و نمایش خوبی داشت. حضور بازیکنی مثل رضاییان برای این تیم یک نعمت است. ملاقات با آلومینیوم بازی خوبی برای پرسپولیس بود و مهم تر اینکه وقتی حامد پاکدل به عنوان بازیکن تعویضی در هر بازی وارد زمین می گردد گلزنی می نماید که می تواند خبر خوبی برای سرخپوشان باشد. گلزنی رضا اسدی هم می تواند به ادامه فرایند او یاری نموده و روحیه اش را دوچندان کند.

وی در ادامه اضافه کرد: پرسپولیس به این پیروزی احتیاج داشت، چون جهت طولانی برای رسیدن به قهرمانی در پیش دارد و اگر بتواند این فرایند را ادامه دهد باز هم می تواند قهرمان گردد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص ملاقات سرخپوشان با گل گهر سیرجان در هفته نوزدهم لیگ برتر گفت: گل گهر تیم بسیار خوب و از کادر فنی بسیار خوبی برخوردار است. تقابل یحیی گل محمدی با امیر قلعه نویی می تواند مجذوب کننده باشد. بازی این هفته لیگ می تواند مجذوب کننده و دیدنی باشد و پیش بینی می کنم بازی پرگلی را ببینیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "محمد: تقابل گل محمدی و قلعه نویی مجذوب کننده می گردد، پرسپولیس می تواند دوباره قهرمان گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد: تقابل گل محمدی و قلعه نویی مجذوب کننده می گردد، پرسپولیس می تواند دوباره قهرمان گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید