حکیم خواهان پایان بحران سیاسی عراق شد

به گزارش وبلاگ عصر نو، رهبر جریان حکمت ملی عراق در ملاقات با رئیس مجلس عراق، فرایند مبارزه با شیوع ویروس کرونا و تحولات مالی و سیاسی عراق را آنالیز کرد.

حکیم خواهان پایان بحران سیاسی عراق شد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ عصر نو به نقل از دفتر اطلاع رسانی جریان حکمت ملی، سید عمار حکیم رئیس جریان حکمت ملی عراق در ملاقات با محمد الحلبوسی رئیس مجلس این کشور فرایند مبارزه با شیوع ویروس کرونا و تحولات مالی و سیاسی عراق را آنالیز کرد.

حکیم در این ملاقات که در دفتر رهبر جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، خواهان افزایش کوشش ها در مبارزه با بحران کرونا شد و از مجلس خواست که با تصویب قوانین لازم از دولت و کمیته بحران کرونا در عراق حمایت کند.

وی همچنین خواهان رسیدگی به پیامدهای مالی محدودیت تردد به علت شیوع این ویروس بر طبقات کم درآمد و اقشار محروم و بازنشستگان و تأمین مواد لازم سبد حمایتی کالا در کشور برای دست کم سه ماه شد.

حکیم تأکید کرد که مجلس باید در رویارویی با بحران مالی ناشی از کاهش قیمت نفت در کشور به مسئولیت خود عمل کند.

در عرصه سیاسی نیز وی از تشکل های سیاسی خواست که بحران سیاسی در کشور را پایان دهند و شرایط بهداشتی و مالی کشور را درنظر بگیرند و همه نیروهای سیاسی در دولت آینده حضور داشته باشند و هیچ نیروی سیاسی به حاشیه رانده نشود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حکیم خواهان پایان بحران سیاسی عراق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حکیم خواهان پایان بحران سیاسی عراق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید