جدایی قطعی 4ستاره از سپاهان ، واکنش رسمی به انتقال مغانلو و نورافکن به پرسپولیس

به گزارش وبلاگ عصر نو، تیم فوتبال سپاهان احتمالاً خریدهای زیادی در جابجایی زمستانی خواهد داشت.

جدایی قطعی 4ستاره از سپاهان ، واکنش رسمی به انتقال مغانلو و نورافکن به پرسپولیس

به گزارش وبلاگ عصر نو آنلاین، سپاهان نیم فصل اول را با اختلاف 5امتیازی نسبت به صدر جدول به خاتمه رساند و حالا مدیران این باشگاه متمول در کوشش برای تقویت تیمشان برای نیم فصل دوم هستند. ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان چند بازیکن را در فهرست مازاد تیمش قرار داده و البته سپاهان طبق فهرست این مربی پرتغالی، چند بازیکن را می خواهد که هنوز نام آنها رسانه ای نشده است. از طرفی یکی از چالش های سپاهان حفظ چند ستاره تیم است که هم اکنون با پیشنهادهای خوبی روبرو شده اند.

جدایی قطعی مظاهری

رشید مظاهری، دروازه بان سپاهان که بعد از اضافه شدن پیغام نیازمند به این تیم، فرصتی برای بازی پیدا نکرد، درصدد جدایی از جمع زردپوشان اصفهانی است. او درحالی که تمرینات سپاهان در اصفهان پیگیری می گردد، به تهران آمده و این اتفاق نشان می دهد که مظاهری دیگر در سپاهان بازی نخواهد نمود. مظاهری در روزهای گذشته 2بار با مدیرعامل سپاهان جلسه داشته و قرار است به زودی مدیر برنامه اش یک جلسه مهم با محمدرضا ساکت داشته باشد تا طرفین در خصوص نحوه جدایی توافق نمایند. هم اکنون چند تیم صنعتی دنبال جذب مظاهری هستند و باید دید این بازیکن برای جدایی از سپاهان به چه شکل با مدیران این باشگاه توافق خواهد نمود.

کامسوبا هم قصد جدایی دارد

از بین 4بازیکن خارجی سپاهان هم 2بازیکن جدا خواهند شد. بر همین اساس از بین 2مدافع برزیلی سپاهان یک بازیکن قرار است از این تیم جدا گردد و گفته می گردد احتمال جدایی داسیلویرا بیشتر از جونیور است. این در حالی است که الویس کامسوبا، هافبک سپاهان هم تصمیم به جدایی از این تیم گرفته است، ولی این بازیکن برای جدایی باید رضایت باشگاه را جلب کند. او به همبازی هایش گفته قصد جدایی از سپاهان را دارد. در چند روز اخیر خبرهایی هم در خصوص جدایی مانوئل فرناندز از سپاهان مطرح شده، ولی تکلیف این بازیکن برای ماندن یا جدایی هنوز معین نشده است.

چند پیشنهاد مهم برای مغانلو

اینکه یکی از برترین مهاجمان این فصل اجازه خروج از تیمش را پیدا کند، آن هم در شرایطی که پای سپاهان وسط باشد، تقریبا غیرممکن است. شهریار مغانلو که در آخرین بازی سپاهان هت تریک کرد با چند پیشنهاد روبرو شده و می گویند یکی از این پیشنهادها مربوط به اتحاد کلباست. البته سپاهانی ها اسب خود را برای قهرمانی زین نموده اند و با توجه به ناکامی های این تیم در چند سال گذشته، بعید است مدیران باشگاه اجازه بدهند شهریار -به خصوص حالا که به دوران اوج خودش نزدیک شده- اصفهان را ترک نموده و به امارات برود. از طرفی می گویند پرسپولیس هم خواستار جذب مغانلو است ولی سپاهان تیمی نیست که برترین مهاجمش را به صدرنشین لیگ بدهد. یکی از مدیران باشگاه سپاهان به وبلاگ عصر نو ورزشی می گوید: مغانلو بازیکن مؤثر ماست و فروشی هم نیست. در خصوص امید نورافکن هم باید بگویم که او با سپاهان قرارداد دارد و حاضر به از دست دادن این بازیکن هم نیستیم. ما دنبال قهرمانی هستیم و اتفاقا باید تیم را تقویت کنیم.

جدایی حسینی و علی محمدی

آخرین اخبار حاکی از آن است که جلال علی محمدی و محمدرضا حسینی در فهرست موردنظر ژوزه مورایس برای نیم فصل دوم قرار ندارند و این دو بازیکن به احتمال فراوان از جمع زردپوشان اصفهانی جدا خواهند شد. آنها جزو بازیکنان قدیمی سپاهان هستند که بعد از چند سال باید این باشگاه را ترک نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "جدایی قطعی 4ستاره از سپاهان ، واکنش رسمی به انتقال مغانلو و نورافکن به پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی قطعی 4ستاره از سپاهان ، واکنش رسمی به انتقال مغانلو و نورافکن به پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید