برد پرسپولیس با توجه به اجحاف آشکار AFC شیرینی دوچندان داشت

به گزارش وبلاگ عصر نو، رئیس دفتر رئیس جمهور نوشت: با توجه به اجحاف آشکار به تیم پرسپولیس و تصمیم شبهه برانگیز کنفدراسیون فوتبال آسیا در محرومیت ستاره این تیم شیرینی دوچندانی داشت و قلب ایرانیان را شاد کرد.

برد پرسپولیس با توجه به اجحاف آشکار AFC شیرینی دوچندان داشت

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ عصر نو، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری در پیام تبریک خود به مناسبت پیروزی پرسپولیس در اینستاگرام نوشت: پیروزی غرورانگیز نماینده کشورمان در مصاف با تیم النصر عربستان و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را به ملت شریف کشورمان تبریک عرض می کنم. این موفقیت که در شرایطی بسیار سخت بدست آمد -خصوصا با توجه به اجحاف آشکار به تیم پرسپولیس و تصمیم شبهه برانگیز کنفدراسیون فوتبال آسیا در محرومیت ستاره این تیم در ساعات منتهی به بازی- شیرینی دوچندانی داشت و قلب ایرانیان را شاد کرد.

وی اضافه کرد: از بازیکنان و کادر فنی نماینده شایسته کشورمان عمیقاً تشکر می کنم و به آن ها تبریک می گویم. این پیروزی که با غیرت و تلاش مثال زدنی بازیکنان مان بدست آمد، نه فقط موفقیت یک تیم باشگاهی، که یک پیروزی ملی بود. به این تیم افتخار می کنیم و امیدواریم موفقیت هایش در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا تداوم یابد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برد پرسپولیس با توجه به اجحاف آشکار AFC شیرینی دوچندان داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برد پرسپولیس با توجه به اجحاف آشکار AFC شیرینی دوچندان داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید