اعلام نامزدی بشار اسد برای انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش وبلاگ عصر نو، به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، حموده صباغ، رئیس مجلس سوریه بیان کرد، بشار اسد، رئیس جمهوری فعلی این کشور به صورت رسمی متقاضی نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری آینده شد.

اعلام نامزدی بشار اسد برای انتخابات ریاست جمهوری

رئیس جمهوری سوریه به صورت رسمی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور درخواست داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، حموده صباغ، رئیس مجلس سوریه گفت، بشار اسد، رئیس جمهوری فعلی این کشور به صورت رسمی متقاضی نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری آینده شد.

بشار اسد درخواست نامزدی خود در این انتخابات را که قرار است 26 ماه مه برگزار گردد به دیوان عالی قانون اساسی سوریه ارائه کرد.

صباغ در جلسه مجلس که تلویزیون رسمی سوریه پخش کرد، گفت، مجلس از سوی دیوان عالی قانون اساسی آگاه شده است که بشار اسد درخواست کاندیداتوری برای پست ریاست جمهوری را ارائه داده است که ششمین درخواست برای نامزدی در این انتخابات است.

رئیس مجلس سوریه یکشنبه هفته جاری در جریان نشست فوق العاده مجلس گفت که انتخابات ریاست جمهوری سوریه در خارج از این کشور بیستم مه (30 اردیبهشت) و در داخل کشور نیز 26 مه (پنجم خرداد) برگزار خواهد شد.

وی از نامزدهای تصدی پست ریاست جمهوری خواست که طی 10 روز از 19 آوریل تا 28 همین ماه درخواست هایشان را به دادگاه عالی قانون اساسی این کشور ارائه دهند.

منبع: عصر ایران

به "اعلام نامزدی بشار اسد برای انتخابات ریاست جمهوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام نامزدی بشار اسد برای انتخابات ریاست جمهوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید