آپشن های جالب قرارداد شیخ دیاباته با پرسپولیسی ها

به گزارش وبلاگ عصر نو، باشگاه پرسپولیس با شیخ دیاباته مهاجم تازه و مالیایی که سابقه آقای گلی در لیگ برتر را هم دارد، قرارداد جالبی بسته است.

آپشن های جالب قرارداد شیخ دیاباته با پرسپولیسی ها

پس از جذب لوکادیا، با درخواست یحیی گل محمدی، باشگاه پرسپولیس در پی جذب دومین مهاجم خارجی خود بود و در نهایت شیخ دیاباته با عقد قراردادی یک ساله به این تیم پیوست.

درحالی مهاجم سابق استقلال به جدیدترین یاغی فوتبال ایران تبدیل شده که طبق شنیده ها آخرین پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به دیاباته 350 هزار دلار بود، ولی مهاجم سابق استقلال در مذاکرات خواهان 400 هزار دلار شده بود. بعلاوه دیاباته از مدیران پرسپولیس درخواست کرد مبلغی را به عنوان پیش قرارداد دریافت کند که این مورد موافقت درویش نهاده شد و مقرر شد شیخ بعد از آمدن به ایران و معارفه رسمی، مبلغی را دریافت کند که این اتفاق هم رخ داد و شیخ بعد از حضور در تهران پیش قرارداد خود را دریافت کرد.

با توجه به ثبت رسمی قرارداد ها در سایت کدال و طبق اعلام باشگاه پرسپولیس مجموع قرارداد 4 بازیکن خارجی این تیم کمتر از 55 میلیارد است که عمده این پول مربوط به قرارداد لوکادیا خواهد بود. قرارداد دیاباته با پرسپولیس برای یک فصل چیزی حدود 375 هزار دلار است که به مراتب کمتر از قرارداد لوکادیا محسوب می گردد. نکته قابل توجه در جذب شیخ دیاباته از سوی پرسپولیسی ها شرایط و بند هایی است که در قرارداد همکاری دو طرف درج شده است تا به نوعی از آن به عنوان یک قرارداد برد برد برای پرسپولیس نام برده گردد.

پرسپولیسی ها قرارداد این بازیکن را به شکلی امضا کردند تا او برای دستیابی به همه آنچه در این قرارداد همکاری ثبت شده است، کوشش دو چندانی در مستطیل سبز انجام دهد. قرارداد شیخ دیاباته با پرسپولیس 375 هزار دلار است، اما طبق آنچه در برگه قرارداد ثبت شده، قراراست این بازیکن به صورت تصاعدی دستمزد بگیرد، دیاباته بسته به تعداد بازی هایی که می نماید و تأثیرگذاری هایی که در ترکیب قرمز ها خواهد داشت، از پرسپولیس حقوق خواهد گرفت که باعث می گردد کوشش این بازیکن برای گل و پاس گل بیشتر گردد.

اگر او بتواند در تمام بازی ها شرکت و آمار خوبی از لحاظ گلزنی و تأثیرگذاری به ثبت برساند این قرارداد قابلیت دو برابر شدن هم دارد. بعلاوه شیخ دیاباته اگر بتواند آقای گل لیگ بیست و دوم گردد مبلغ 50 هزار دلار به عنوان پاداش از پرسپولیس دریافت خواهد نمود.

منبع: خبر ورزشی

منبع: فرارو

به "آپشن های جالب قرارداد شیخ دیاباته با پرسپولیسی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپشن های جالب قرارداد شیخ دیاباته با پرسپولیسی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید